miercuri, 23 noiembrie 2011

Mi-ai aparut in vis...


Mi-ai aparut in vis intr-o livada cu meri infloriti,
Si ne tineam de mana, paream  fericiti.
Iubirea noastra se apropia de soare,
Cand visul s-a sfarsit m-am intrebat:
De ce oare?

Mirosul copaceilor de mar si-a ta privire,
In rasarit de soare s-au strecurat in amintire.
Te-am rechemat in noaptea urmatoare,
Stiam ca n-ai sa vii, de ce oare?

Zambetul tau si-o mana tremuranda m-au atins,
A fost ceva real chiar de aduce-a vis.
Cu picuri mari de ploaie boabe de margaritar,
Pe fata  am alergat spre tine desi parea-n zadar…

Departe esti de mine, intors in primavara,
Te simt si vad ferice, e pentru-ntaia oara.
Inconjurat de flori de liliac si albastrele,
Traind o bucurie straina inimii mele.

Lasat-am florile de mai sa te atinga,
Ceva din gingasia lor sa te convinga.
Nu te mai chem in noaptea argintie,
Visez din cand in cand…o bucurie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu