marți, 7 iunie 2011

Ce folos daca avem inima si nu o folosim?

Este frumoas sa iubesti, este frumos sa fii iubit.Pana la urma nu conteaza cat timp tine iubirea, important este ca ea sa se fi consumat.Evident ca dorinta noastra este ca ecea iubire sa dureze vesnic, dar cum din pacate nimic nu este vesnic trebuie sa ne multumim cu ce am primit , cu ce am putut sa daruim.
Citeam undeva urmatorul lucru: ,,Ce folos daca avem inima si nu o folosim.Nu iubim de teama sa nu fim raniti, sa nu fim tradati, nu daruim din inima noastra celor din jur.In final ne trezim cu o inima intreaga, perfecta, fara cicatrici, dar cu o viata traita degeaba.''
Acest sentiment este frumos, inaltator.Nu conteaza ce iubim ( o floare, un copil, pe noi, un animalut, un barbat), important este sa o facem si sa nu ne gandim cat anume va dura.
Sa iubiti si sa fiti iubite !!!

3 comentarii:

  1. Ce frumos este sa fii iubit dar ce divin e sa iubesti. Draga camelia, incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult blogul tau. Ma regasesc pe mine cel pierdut cu multi ani in urma, aceea persoana romantica care a plans dupa ce a citit "Rosu si Negru" a lui Stendhhal, "Suferintele tanarului Werter" si multe alte carti superbe, in perioada cand viata era atat de frumoasa pentru ca nu intrasem in cotidianul atat de murdar si puteam sa iubesc cu toata fiinta mea. Iubirea pe care o aveam in suflet, pe care doream cu atata ardoare sa o daruiesc persoanei potrivite si pe care nu o intalneam... A fost o perioada cand mai aveam putin si ma declaram invins si totusi am mai incercat si am facut FOARTE BINE.
    Am cunoscut femeia care m-a completat si dupa foarte multe probleme am ramas impreuna, avem un copil frumos, o casnicie reusita si chiar pot sa ma ddeclar fericit.
    Ai dreptate cand spui ca nu trebuie sa ne gandim la iubire cat va dura, nu m/am gandit ca vom ajunge aici, am facut pasi mici, siguri si totul a vanit de la sine.
    Sfat, oameni buni NU VA DATI BATUTI. Pentru fiecare exista o jumatate totul e sa deschidem bine ochii, sa fim atenti si nu foarte ocupati cu nimicurile cotidiene, pentru ca IUBIREA si aceea JUMATATE ar putea trece pe langa voi.
    Draga Camelia continua sa scrii, sa visezi pentru ca pe mine unul m-ai trezit si iti multumesc.
    Cu drag RADU

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Radu,e frumos ce scrii despre iubire.Asa e.Totul e sa crezi din toata inima ca iubirea adevarata exista,s-o cauti si cand o gasesti sa o pretuiesti la adevarata ei valoare.Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul e sa crezi in tine si sa simti... daca ai puterea sa faci astea..esti in stare sa iubesti neconditionat , iar atunci cand esti ranit sa fii fericit ca s-a intamplat nu sa fii trist ca s-a terminat! Cu drag Anca

    RăspundețiȘtergere