joi, 22 iulie 2010

Din dragoste pentru fiica mea...

....intr-adevar, e frumos  sa ai pentru cine trai.Sunt o mare norocoasa  din punctul acesta de vedere...concluzie la care nu mi-a fost usor sa ajung.In ultimii ani, am pierdut aproape tot ce am avut mai drag, mai sfant.Parintii, sotul, socrii...Au fost ani grei, in care am suferit mult.Anul trecut, realizand ca am ramas chiar singura in orasul natal, am avut curajul si puterea sa ma desprind definitiv, sa vin aici in Bucuresti langa fiica mea.Gandul ca doar pe ea o mai am,  mi-a dat puterea sa lupt cu toate obstacolele, si am reusit sa fim impreuna, sper eu pana ...la capat.N-a fost usor.Dar ce e usor?Aproape fiind, o voi ajuta sa-si croiasca un drum in viata in aceasta societate bolnava.Impreuna, vom reusi.Doresc toate cele bune, tuturor care simt ca mine.Bucurie in tot ceea ce intreprind,  in primul rand pentru copilul meu si...poate..si pentru mine.Succes!Va pup

4 comentarii:

  1. ...multumesc Deea.Voi fi si alaturi de tine cat esti aici.Vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multmesc si eu alaturi de voi....pup dulce si vacanta frumaosa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuvintele sînt de prisos. Să aveți putere ca fiecare clipă împreună să vă bucure.

    RăspundețiȘtergere