duminică, 13 noiembrie 2011

Scrisori imaginare(13)

In aceasta seara iti voi scrie mai putin ca-n alte sambete.Pentru ca sunt bolnava.Mi s-au inflamat amigdalele, ma doare ingrozitor capul si am febra.Imi amintesc seara in care si tie ti-a fost rau, tot din cauza gatului, atat de rau incat ai ajuns la urgente in noaptea respectiva.Sa-ti mai scriu acum cat m-a durut sa te stiu bolnav atunci?Cat regretam ca nu-ti pot fi alaturi?Nu.N-am s-o fac.Pentru ca stiu ca nu te intereseaza.
Mi-e rau cred si pentru ca sufletul mi-a fost chinuit de cel mai urat sentiment.Ura!
Dar de ura am reusit sa ma debarasez.Nu, nu a fost usor.Dar am reusit.Esti curios si  ce-am asezat in locul urii?Zodia ta e curioasa.Si nu e nimic rau in asta.Te-a ajutat sa-ti construiesti "pretioasa-ti" cariera!
In locul urii am lasat compasiunea sa se instaureze linistita.Si mi-e bine.Nesperat de bine.La ora aceasta tarzie, multumesc cerului ca n-am pasit o sambata fara sa-ti trimit macar doua ganduri.Sigur te-ai obisnuit sa le primesti.E posibil insa sa nu continui.E mai mult decat trist sa constati ca poti supara un om doar pentru ca te gandesti la el, si ca din cand in cand ii si scrii cateva randuri.Ori mie nu mi-a placut sa supar in general pe nimeni, darmite pe cei dragi?
Sper sa-mi fie iertate toate greselile atat de tine cat si de Dumnezeu.Ma retrag acum, iar daca nu mai primesti vesti de la mine, sa nu te ingrijorezi.Ma voi stradui sa fac bine, pentru mine si cei ce au reusit, ca prin minune sa nu ma desconsidere atat de mult cum ai facut-o tu.


Noapte buna, si sa visezi frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu