vineri, 4 martie 2011

Despre telepatia intre doi oameni care se iubesc...

Telepatia exista si chiar se manifesta foarte puternic.
"Gândul este o sfera gigantica de energie si orice gând emis rezoneaza în tot universul" scria Swami Sivananda, în cartea sa "Puterea gândului".
Puterea gândului nostru sta în capacitatea noastra de al focaliza. Ullman, un distins cercetator care a studiat relatia dintre vis si telepatie, afirma ca natura visului de a combina stari de mare activare si de disociatie si tocmai aceasta combinatie este cea care, empiric, poate sa faciliteze transferul telepatic. Apoi în colaborare cu Krippner au publicat o serie de date experimentale, care vin sa sprijine existenta transferului "extrasenzorial" al informatiei la subiectul adormit. Aceasta informatie, dupa relatarile autorilor citati, apare în visele subiectului si corespunde cu o imagine fixa care se afla în mâinile unei persoane "transmitatoare" sau a unui agent care priveste subiectul aflându-se în totala izolare de el sau chiar la mare distanta de el.
Krippler a demonstrat apoi, experimental, ca stimulii "tinta" emotionali sunt mai efectivi asupra experientei de vis decât materialul telepatic neemotional.
Emotiile sunt acei stimuli care ajung foarte usor în subconstient. Tot ce percepem definim prin emotii. O culoare creeaza o anumita emotie, o actiune sau orice facem este pentru a ne asigura aceste emotii care ne confirma certitudinea existentei. Exemplu, mergem în excursie pentru ca simtim o anumita emotie, iesim cu o persoana de sex opus pentru ca simtim o anumita emotie. De aceea transferul telepatic emotional este cel mai efectiv si usor de receptat. Când eram copil îmi placea foarte mult sa locuiesc la bunicii mei de la tara. Se întâmpla sa treaca mult timp pâna sa îmi vad parintii. Într-o dimineata târzie când înca dormeam, m-am ridicat brusc în sezut uitându-ma fix la telefonul care se afla pe marginea patului. Eram sigur ca mama mea ma va suna imediat. Totul s-a derulat foarte repede, nici macar nu eram constient de faptul ca m-am trezit. Tot ce stiam era ca mama mea, de care-mi era dor si n-o vazusem de o luna, ma va suna chiar în aceea clipa. În secunda urmatoare asa s-a si întâmplat. Eu fiind în somn, am receptat foarte repede frecventa gândurilor mamei mele pe care probabil le emitea foarte intens pe un fond emotional.
Astfel, asa cum spunea si Krippner, informatiile telepatice cele mai puternice si usor de perceput sau de emis sunt cele emotionale. Chiar si dumneavoastra simtiti când cineva va iubeste sau va uraste, nu dupa comportament, ci pur si simplu simtiti. În vis emisferele cerebrale sunt mult mai "relaxate", deci extinse. Ele recepteaza vibratii mai fine pe masura ce sunt mai relaxate tocmai pentru ca energia lor, activitatea lor nu e focalizata doar într-un anume punct, actiune. În artele martiale cheia de a simti si anticipa adversarul consta în relaxarea interioara. Cele mai multe cazuri de telepatie în vis se întâmpla la cuplurile de îndragostiti sau persoane între care exista o legatura profunda, tocmai pentru ca telepatia consta în intensitatea gândului emis. Iar persoanele care se iubesc, de exemplu, se gândesc cu putere unul la celalalt. Visul telepatic stabileste legatura cu gândirea si sentimentele unor persoane si chiar grupuri aflate la departare.
S-a întâmplat odata ca un prieten de-al meu sa ma anunte ca vrea sa vina în vizita din capitala, dar mi-a spus ca nu stie exact când ajunge pentru ca nu s-a hotarât exact ce tren sa ia. Eu eram convins ca va sosi abia a doua zi, dar în timpul acelei nopti am visat la un moment dat ca el intra pe usa, se descalta si urca scarile pentru a intra la mine în camera. Înainte sa deschida usa eu m-am trezit si asteptam ca el sa apara. Asa s-a si întâmplat, ajunsese la ora 3 noaptea.
Undele cerebreale care însotesc somnul telepatic corespund ritmurilor theta si delta. Din punct de vedere fiziologic, somnul prezinta o inhibitie la nivelul cortexului cerebral. Ariile de extindere sunt în functie de aceste ritmuri. În delta, constiinta obisnuita nu mai poate face legatura cu constientul.

11 comentarii:

  1. astai realitatea si realitatea e buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este.Ma uit ca am postat acest adevar acum un an.Eu in noiembrie am visat rau un om pe care-l iubesc din inima, dar cu care nu comunic.Am stiut ca se intampla ceva grav.Dupa o luna am aflat ca asa a fost. Nu stiu daca a fost telepatie intre doi oameni care se iubesc. Ceva, totusi a fost...

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ma ajutati si pe mine, va rog. si eu tin la un om foarte mult si pana ieri el nu a avut numarul meu de telefon. l-am sunat eu sa vorbesc ceva cu el si cred ca a pastrat numarul . apoi m-am gandit toata ziua ca ce-ar fii sa ma sune cu numar privat EL. in jurul orei 16 am avut 3 apeluri cu numar privat si ceva interior imi spune ca el a fost. nu stiu sigur, dar se poate sa ma fii sunat el daca m-am gandit eu toata ziua la el si mai ales sa ma sune cu nr ascuns?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu putem primi ajutor decat de la Dumnezeu.Daca el a fost, il va lumina Dumnezeu si te va cauta de-adevaratelea.Te pup si mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa transmit in vis sentimentele pe care le am pentru cineva. Cum pot sa o fac?

    RăspundețiȘtergere
  6. As vrea sa stiu si eu. Poate ca e mai bine sa pastram pentru noi ce ne comunica astrele. Sa avem intelepciune si rabdare. Ce trebuie sa se intample, se intampla. Nu prea putem interveni. Dar dragostea pentru cineva, adesea ne face sa tremuram la gandul ca el va pati ceva. Dar tot nu putem fi decat spectatori.... Eu cred ca nu putem decat sa iubim cu putere...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cunoscatorii spun ca daca iubim mult o persoana, ii putem transmite sentimentele frumoase. Dar sa nu fie insotite de ganduri umbrite ca frica, indoiala. Eu ani de zile am transmis ganduri frumoase unui om iubit. Dar concomitent si indoiala mea. Ca si in matematica, plus cu minus egal zero. Prin urmare nu cred ca sentimentele mele au ajuns la acea inima. Din greseli invatam. In prezent trimit doar iubirea mea. Am incredere , stiu ca merit iubirea oricum va ajunge ea la mine. O astept! Simt ca se va intoarce! Curaj, asadar! Daca crezi, orice e posibil! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista telepatie intre oamenii care se iubesc!

      Ștergere
    2. Si eu cred la fel. Eu inca il visez pe cel drag cand ii e greu...efectiv vad ca ceva nu e ok cu el, dar nu mai am curaj sa-i scriu...Probabil Dumnezeu vrea doar ca eu sa stiu dar nu-mi mai da si curajul sa-l abordez. Stie El de ce...Dar raman la parerea ca iubirile mari nu mor niciodata. :)

      Ștergere
  8. Nu intamplator am ajuns aici.. cautam un raspuns. Cel mai probabil in aveam in suflet, dar confirmarea am gasit-o aici. Da ..cred ca ne transmitem telepatic emotiile, chiar si indoiala , atunci cand intre 2 suflete exista conexiune. Si mai cred ca nu intamplator avem anumiti oameni in gand si in viata

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu cred la fel. Cu rabdare sper sa aflu si motivul pentru care nu pot uita un suflet, de ce trebuie sa-l visez cand are un necaz, sau ce incearca sa-mi transmita cand in vis se reapropie de mine. :)

    RăspundețiȘtergere