miercuri, 9 noiembrie 2011

Şi niciodată nu vei şti...


Şi niciodată nu vei şti
Că-n jurul mesei trei vom fi
În stânga tu,în dreapta eu
Şi-n faţa noastră... dorul meu. 

Şi niciodată nu vei şti
Că tot ce-a fost nu va mai fi
 Şi niciodată n-ai să speri
 În adevărul altei veri.

Şi niciodată n-ai să crezi
Că-n jurul nostru sunt zăpezi
Şi niciodată n-ai să-mi ceri
Iubire,ca să poţi să speri.

Şi niciodată nu vei şti
Că visul tău se va sfârşi
Şi niciodată n-ai să speri
În infinitul altei seri.

Şi niciodată n-ai să pleci
Pe drumul plin de lacrimi reci
 Şi niciodată n-ai să-mi dai
Un strop din colţul tău de rai.

Şi chiar şi-acum când s-a sfârşit
Când am plecat spre infinit
Tu niciodată nu vei şti
Că tot ce-a fost nu va mai fi.


Felicia Feldiorean
30 APRILIE 1990 – ARINI 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu