vineri, 14 octombrie 2011

Trăiesc ... Felicia Feldiorean











Trăiesc pe sfârcuri de cometă,
Trăiesc pe voalul unui nor,
Mă regăsesc în zarea zveltă
Şi de viaţă îmi e dor.

Trăiesc iubiri demult apuse,
Trăiesc iubiri mereu mai vii,
Iubesc corăbiile duse,
Iubesc Lumina din copii.

Trăiesc în fiecare clipă
Minunea zămislirii noi,
Trăiesc şi-mi încordez aripa
Când viaţa e destin de ploi.

Mă risipesc în dimineaţă,
Prin roua strălucind sub paşi,
Mă contopesc cu flori de gheaţă,
Şi te implor să nu mă laşi.

Să pot să fiu iar zbor de fluturi,
Să pot să fiu petala ta,
Să-mi mângâi viaţa cu săruturi,
Să ne cunune dragostea.

Să-mi fie viaţa o lumină
Şi-n ochii verzi să am scântei,
Eu vă iubesc şi nu am vină
Că m-am născut, iubiţii mei.


20.09.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu