sâmbătă, 15 octombrie 2011

Tu te-ai născut din vise şi din stele;

‎"Tu te-ai născut din visul meu de-o viaţă;
Tu te-ai născut din flori de trandafiri;
Tu mă încânţi în orice dimineaţă
Şi-mi dai neaşteptate împliniri
Tu te-ai născut din soare şi din lună;
Tu te-ai născut din aştri de pe cer;
Tu eşti a curcubeului cunună,
Eşti roua dimineţii, ...giuvaier!
Tu te-ai născut din vise şi din stele;
Eşti şi vei fi iubirea vieţii mele!
**********
De-am şti să ne ferim de amăgire,
De şoapte ce nu vin din adevăr,
Să alungăm tristeţea din privire,
Poate-am găsi iubirea-ntr-adevăr."Tu te-ai născut din visul meu de-o viaţă;
Tu te-ai născut din flori de trandafiri;
Tu mă încânţi în orice dimineaţă
Şi-mi dai neaşteptate împliniri
Tu te-ai născut din soare şi din lună;
Tu te-ai născut din aştri de pe cer;
Tu eşti a curcubeului cunună,
Eşti roua dimineţii, ...giuvaier!
Tu te-ai născut din vise şi din stele;
Eşti şi vei fi iubirea vieţii mele!
**********
De-am şti să ne ferim de amăgire,
De şoapte ce nu vin din adevăr,
Să alungăm tristeţea din privire,
Poate-am găsi iubirea-ntr-adevăr."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu