vineri, 21 octombrie 2011

O simpla reflectie in noapte...

Un om puternic, cu ocoloana vertebrala bine osificata, are capacitatea de a spune in fata un adevar(mai ales daca acel adevar este de factura rea) interlocutorului sau, indiferent daca acel interlocutor este sef, subaltern, prieten, iubit(a) .Pentru ca adevarul uneori poate sa doara.Chiar rau de tot.Ma numar poate, si eu, printre cei care am facut si greseli mari. Stiu cum este.Dar intordeauna mi le-am asumat, am raspuns pentru comiterea lor, am luptat sa nu le si repet.Si i-am respectat si admirat in continuare pe cei care mi-au atras atentia politicos ca fac o mare greseala.Nu acelasi lucru il pot spune, despre cei, care, doar pentru ca isi permit, pleaca ...cand de fapt ar trebui sa ramana si sa-ti spuna un adevar, oricat de dureros ar fi acel adevar.Ii consider lasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu