vineri, 16 iulie 2010

Un gand in noapte..

-Am nevoie de un sfat.Sper sa-mi raspunzi..Te rog...
Inca ma mai aud....desi doar am scris...Un glas increzator aveam...Chiar am crezut ca la capatul lungimii de unda, cineva imi va si raspunde..M-am inselat.Nu mi-a raspuns.M-am intristat, chiar m-am si suparat.Dar am gresit.Fusesem anuntata referitor la atitudine.Ca eu nu am si acceptat-o...e doar problema mea...numai a mea.Dar e oare o problema?Din aceasta perspectiva nu-mi mai place.Poate fi urat chiar.Nu-mi plac problemele.Eu una nu fac probleme nimanui.Oare a crede intr-un vis e o problema?Am crezut din prima secunda.Mai cred inca.In ce?In adevar.Sfarsitul poate fi un adevar.Dar cum stim cad un sfarsit e sfarsit?De-a adevaratelea?Si daca nu cred in acel sfarsit?Daca nu-l inteleg?De ce trebuie sa se sfarseasca ceva ce abia incepea?Si incepea frumos?A inceput nespus de frumos...Unde am gresit?Imi pun aceasta intrebare pentru a mia oara cred...Nu inteleg.Banuiesc ca voi nici atat.As vrea sa-mi cer iertare daca am gresit.Fac asta intotdeauna.De ce acum nu pot?Si daca voi fi iertata cum voi afla?Simt ca voi fi iertata.Chiar simt.Pentru ca...imi doresc din toata inima.Putin spus.Pentru ca e o dorinta puternica.Nu aveti cum sti cat de puternica!Adorm cu ea in gand, ma trezesc cu ea in gand...si...ma arde zi de zi.Vreau sa fiu...aproape, din nou aproape de cel pe care il iubesc...din tot sufletul.Vreau atat de mult incat daca inchid ochii ii simt prezenta...parfumul...il vad!Da..il vad.Pot asta.Voi putea sa-l readuc langa mine?Ei...uneori cred ca da.In punctul asta din nefericire, increderea mea in mine incepe sa scada.Si daca asa va fi...Daca nu-i voi putea darui ce-si doreste...daca nu sunt nici pe departe cea la care si el viseaza?Toata credinta mea...se clatina aici.Am mai trecut prin asta.Nu ma consideram buna pentru nimeni.Par accesibila, pentru ca sunt sociabila, comunicativa...draguta.Dar am si eu un suflet atat de ranit de vremuri..trecute vremuri..de pierderi dureroase...Sunt multe seri in care din nou mi-e teama.Poate el e atat de profund, incat si-a dat seama ca o inima care a suferit mult peste puterile ei, nu e deloc ce-si doreste.Il mai pot condamna atunci?Banuiesc ca nu.Temerile mele se adeveresc deci.Nu ma pot ridica la nivelul trairilor cuiva drag.Altfel..l-as intelege.Mai ales cand tace.Si in absenta.De ce-l caut?De ce?Poate a venit momentul sa renunt...de dragul lui.Daca asta isi doreste...Dar cum pot sti eu ce-si doreste?Gresesc din nou.Asa a inceput acel sfarsit...Credeam ca stiu ce-si doreste si am facut afirmatii in locul lui.Sunt pe cale sa comit aceeasi greseala...Nu.In general nu fac aceeasi greseala de doua ori.Deci..ma opresc aici.Daca as putea opri si dorinta, si speranta..Nu pot.Nu inca... Se vor opri ele singure...cand ...chiar va trebui...Poate pleca un gand spre cineva drag...doar pentru ca-ti doresti enorm?Cineva spunea ca da...Sufera el izbindu-se mereu si mereu de o usa inchisa...?Nu vom sti niciodata...Si daca da...o face ...in tacere...Sperand probabil ca maine....acea usa se va deschide...iar el va fi primit cu-n zambet cald, senin....impaciuitor....de cel spre care se indreapta cu maximum de consecventa de ceva timp...in fiecare noapte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu