vineri, 16 iulie 2010

Am sa te urmez....

Ani, multi ani am fugit, da am fugit de iubire.Din teama....Nu de dezamagire, nu de suferinta, ci de teama ca nu ma voi putea ridica la nivelul sentimentelor celuilalt.Au fost ani in care intr-adevar nu am avut incredere in mine.Pierdusem o mare iubire si nu mai credeam intr-o alta la fel.Dar pot fi doua iubiri la fel?Cu siguranta nu.Iubeam o poezie in acea perioada, atat de mult incat am memorat-o.
Nu veni asa curand
Dragoste calatoare..
Mangaie coama timpului flamand
Si lasa-mi ragaz sa te caut
Printre toti pomii in floare,
Printre clipele cazute
In dangat de clopot.
Nu-mi deschide inca
Portile de furtuna...
Mangaie coama timpului
Ce-mi fuge in ropot
Si lasa-mi ragaz
Sa-ti intind cate-o mana
Incet printre florile campului,
Un ragaz sa visez
In iarba adanca
Si, poate maine,
Prin cenusa de maine
Am sa te urmez...
           Acel maine a fost intr-o seara de iarna.Si mi-am tinut promisiunea.Am urmat-o, o mai urmez inca desi pentru o greseala ce nu-mi e inca clara, platesc cu o tacere mai rece ca cea a unui zid.Ati incercat sa treceti vreodata fara izbanda de un zid?Al tacerii?Ma intreb cum am reusit sa vad ceva frumos pana si in acest zid al tacerii.Sa-l contemplu pana la admiratie....asa tacut cum e.Sunt si momente cand vreau sa privesc dincolo de el.......Poate intr-o zi...ma voi trezi si nu-l voi mai gasi.Desparte doua suflete care ar avea atatea sa-si marturiseasca!Da!Cineva a simtit cred, ceva pe-aproape poate de mine ...
Stau si admir
Frumusetea zidurilor
Pentru ca n-am calcat dincolo...
Ma preling ca o tulpina
Peste ziduri
Admirand asprimea drumului..
Si exist pentru ca
Vreau sa stiu cu ochi 
De clorofila
Daca dincolo e mai verde,
Mai galben sau
Mai puternic..
Stau si admir
Numai cu mainile...
Cu ele ma catar
Sa vad peste ziduri,
Dincolo....
      Dincolo....e un suflet.In cazul meu...Un suflet cald frumos, sensibil, care desi nu recunoaste...e...visator...In felul lui...Daca intr-o dimineata voi trece..zidul....daca....va mai fi acolo....ii voi povesti cat m-a durut si inghetat raceala...zidului....Daca...
(versuri de Victoria Basta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu