luni, 26 iulie 2010

Doar in cateva cuvinte...

Am traversat cateva zile de..cadere..daca o pot defini astfel.Motivul?Constientizarea faptului ca "tac" referitor la ceva nespus de important din viata mea.Ma simt ceva mai bine azi.Imi cunosc motivele pentru care trebuie sa lupt,nu de azi de ieri ci de..23 ani.Si mai stiu ca, asa cum pana acum am luptat, asa voi face si in continuare.Undeva cineva scria:.."refuz sa cred in sfarsitul omului.El este nemuritor nu pentru ca numai el dintre toate creaturile are o voce inepuizabila ci pentru ca are un suflet, un spirit capabil de compasiune, sacrificiu si suferinta."Am creat acest blog pentru ca ceva din sufletul meu sa ramana, sa ajunga la voi.Intr-o zi am realizat...nu stiu..ca gresesc scriind doar despre ceva din viata mea.Si-am luat pauza.Nu stiu daca am gresit sau nu...in masura in care voi reusi..voi continua...inca nu stiu.O parte din mine imi dicteaza ceva, cealalta parte..altceva.Voi vedea.Si maine...e o zi...Pana atunci va pup si multumesc celor care vor incerca macar sa-mi inteleaga starea de azi, din ultimele zile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu