marți, 28 iunie 2011

Vrei sa fii raza de soare? Priveste spre cer!

Ma numesc UMBRA,nu stiu de ce mi-a fost dat acest nume.Mereu m-am intrebat,de ce sunt nevoita sa imit si sa iau diverse forme.Sunt doar o proiecie a luminii. Intr-o zi mi-am pus un ideal,vreau sa fiu permanent umbra cuiva deosebit.Si stii ce am hotarat?Sa fiu umbra ta!Inca de cand ai aparut pe acesta lume,eu am fost  langa tine.Uneori eram asa de mica,alteori nici nu ma vedeam,cel ma tare ma bucuram cand ieseai afara,la lumina soarelui.Atunci puteam sa cresc,sa fiu mai mare decat tine…Ma bucuram cand te uitai la mine,si le ziceai prietenilor tai:,,Ce mare sunt!’‘Ti-am urmarit viata pas cu pas pana in acest moment.Acum am hotarat sa ma fac descoperita,pentru ca astazi ai iesit la lumina.Te-ai uitat spre cer,si ai vazut soarele stralucind,si ai spus:,,Ce mare esti!” Pana acum ma priveai pe mine cu admiratie,ma urmareai clipa de clipa,si atunci cand iti era greu te uitai la mine,te uitai in jos.Dar astazi cand ai trecut prin incercarea vietii te-ai uitat in sus.Ma intrebam:,,Oare ce vede in sus?” Si atunci te-am auzit zicand:,,Vreau sa am lumina!”Si-am inteles ca de acum incolo,nu voi mai fi cea mai buna prietena a ta.Am inceput sa ma micsorez,facandu-ma aproape nevazuta…si mi-am dorit sa fiu si eu lumina.Am incercat din rasputeri sa umbresc lumina,ca sa ma aseman cu ea…faceam eforturi disperate,facusem din acesta telul vietii mele.Si atunci mi-am zis:,,Trebuie sa fiu lumina!Incercand zi de zi ca sa ma aseman cu lumina si uitandu-ma mereu in sus,m-am indragostit.Minune!Dintr-o umbra,poti deveni o raza de lumina;)Cum am reusit?M-am uitat mereu in sus,am vazut ca sunt mica,si mi-am dorit sa nu fiu proiectia altuia sau a unui obiect.De astazi sunt raza de soare ce iti lumineaza chipul dimineata,raza de soare care da stralucire unui zambet,raza de soare care atunci cand privesti spre cer iti reflecta pe chip speranta!

Vrei sa fii umbra? 

Priveste spre pamant.

Vrei sa fii raza de soare?

Priveste spre cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu