luni, 27 iunie 2011

As vrea...

Aş vrea să nu mă uiţi nici dincolo de moarte,
Când nu voi fi cu tine să-ţi pară că vorbesc
Cu-acelaşi glas, iubito, puţin nepământesc,
Ca şi cum, lângă tine, aş lectura o carte.
Să te aşezi pe pat, uimită de-ntâmplare,
Cu febra amintirii prelinsă peste trup,
Iar eu voi vrea, din ceruri, să fug şi să mă rup
Pentru a fi, în tine, răspuns la întrebare.
Presimt că ai să plângi cu versuri, pentru mine,
Cuprinsă de iluzii ca de beţii adânci,
În alte lumi, iubito, am să trăiesc pe brânci,
Cerşind reînvierea şi viaţa lângă tine.
Aş vrea să nu mă cerţi – e marea mea dorinţă -
Fiindcă-am plecat departe şi înaintea ta,
Ştiu că îţi promisesem că amândoi vom sta
Şi-n viaţă şi în moarte, o singură fiinţă.
Să ştii că mi-ai fost mare, adeseori şi munte,
Ţi-am pus la rădăcină sămânţa mea de dor,
N-a fost nimic de-a gata, n-a fost întâmplător,

Şi te-am trăit prin zvâcnet în tâmplele cărunte.

Cristian Lisandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu