joi, 16 iunie 2011

Te-ai dus... cand as fi vrut sa stai...

"Si n-a contat ca m-ai iubit
Si nici vreun fel de juramant
Si nici ce tare m-ai ranit -
Ai vrut doar ultimul cuvant.

Ai ras cand am crezut ca plangi,
Te-ai dus,, cand as fi vrut sa stai,
Si ai privit cu ochi natangi
Luand, cand as fi vrut sa dai.

Mi-ai spus, cand trebuia sa taci
M-ai strans in loc sa ma slabesti,
Ai stat cand trebuia sa faci,
Visand, in loc sa te trezesti/

M-ai ostenit cand slab am fost,
M-ai intrebat cand n-am stiut,
Platind averi cand n-aveau cost,
Nimic din toate cate-am vrut.

Si-acum te-ntorci, in loc sa pleci,
In loc sa uit, ma rascolesti,
Te-opresti cand mi-as dori sa treci
Dar uit de toate cand zambesti."
Publicat de eugen la 01:30 0 comentarii
Priveste-ma in ochi - Sorin Poclitaru
"Priveste-ma in ochi si du-te apoi,
Dar spune-mi ca tu nu ai nici o vina
C-ai rupt intregul numelui de doi
In doua - un strain si o straina.

C-ai impartit privirea in bucati
Spre rasarit, spre nord, si spre niciunde,
C-ai spus adio unei jumatati
Ce plansul n-a stiut a si-l ascunde.

Priveste-ma in ochi si mai ramai,
Sa-ti spun ca nu imi place jumatatea
Ce-ai rupt-o din intregul cel dintai
Ramai cu mine. Viata-mi fii sau moartea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu