luni, 2 august 2010

Lunei...

                                                                          
"O luna milostiva, acum ca a mai trecut un an
Imi amintesc, cum greu, cu tristete,
Am urcat acest deal sa te privesc
Si atunci, ca  si acum, atarnai deasupra acelor copaci,
Iluminand tot,dar ochilor mei
Chipul tau parea intunecat, tremurand
Din lacrimele carea-au rasarit de sub genele mele
Atat de dureroasa a fost viata mea: si este,
Draga mea luna: tenorul sau nu se schimba
Si totusi memoria si numerarea epocilor
Durerii mele ma multumesc.
Cat de binevenita este,
In acest timp plin de tinerete,  cand speranta....dureaza,
Si memoria e scurta, amintirea,  chiar si a
Tristelor lucruri trecute a caror durere rezisti...
(versuri de Giacomo Leopardi)                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu