vineri, 15 martie 2013

Noi am jucat pe atâtea scene Doar roluri dintr-un teatru mut


Ultimul sarut
Striveşte-mi lacrima-ntre gene
Striveşte-mi ultimul sărut
Căci am jucat pe-atâtea scene
Doar roluri dintr-un teatru mut.

Striveşte-mi visele în palmă
Striveşte-mi sufletul sub paşi
Căci a venit ultima toamnă
Şi poţi prin frunze să mă laşi.

Striveşte-mi lacrima iubirii
Striveşte-mi şi privirea-n zori
Dar nu uita că fericirii
I se cuvin atâtea flori.

Striveşte-mi lacrima-ntre valuri
Striveşte-mi viaţa în zăpezi
Şi vino-apoi cântând pe maluri
Din când în când să mă mai vezi.

Striveşte-mi clipele în noapte
Striveşte-mi nopţile în zori
Căci ultimele mele şoapte
Se pierd încet,printre ninsori.

Striveşte-mi gândul şi amintirea
Striveşte-mi ochii verzi în flori
Şi-n veci să nu-ţi întorci privirea
Căci m-ai uitat de atâtea ori.

Noi am jucat pe atâtea scene
Doar roluri dintr-un teatru mut
Striveşte-mi lacrima-ntre gene
Striveşte-mi ultimul sărut.

poezie de Felicia Feldiorean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu