duminică, 24 martie 2013

De te-ai intoarce....

Firul de iarba, creste, inverzeste,se ofileste
Iubirea-mi pentru tine, doar creste,
Floarea de mar sufletu-mi incalzeste,
Ramai in gandul meu, desi vremea trece.

De te-ai intoarce-n miez de primavara,
Din departari s-ar auzi, cant de vioara,
Cantecul unei inimi insingurate,
Sunetul vantului si-al marii involburate.

In brate de m-ai tine inc-o clipa,
Poate as sti cum e sa fii implinita.
Sa nu mai adorm rugandu-ma sa vii in vis,
Devin-o real, aici pe Pamant.

Iubirea-mi poate a fost nebunie,
Dar exista si e bucurie.
E floare de cires alba sub soare,
E zbor frumos de pasare calatoare.

Te rog ma iarta, nu pot sa te uit,
Te rog ,ma iarta, dar visez un sarut.
Te rog ma iarta, chiar de nu vii,
Te rog ma iarta, eu cred ca o sa vii.

Camelia Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu