luni, 25 martie 2013

Mai spune-mi o data ce-i bun si ce-i rau.


Flori de mar si caisi
Imi amintesc ca existi,
Imi dau putere sa re rechem.
Sunt doar un om....

Mai spune-mi o data ce-i bun si ce-i rau.
Filtrul sa fie sufletul meu.
Dar lasa-ma sa-ti mai vad odata privirea,
Pentru mine, imseamna nemarginirea.

Cat as vrea sa-ntelegi inima mea,
Eu...am inteles-o pe-a ta.
Si drumurile paralele dintre noi.
A fost si soare, au fost si ploi.

Nu sunt poate, nici pe departe,
Visul tau din intunecata noapte.
Dar tu esti soare si lumina pentru mine,
Cel mai plapand mugur dintr-o gradina.

A ta privire albasra mi-a luminat sufletul.
Nu-mi condamna dorul, nici decorul.
Si inima calda ,era a ta, langa a mea,
Cine stie...daca telefonul nu suna.

Revin-o o clipa, fa un om fericit,
Poate in timp, vei fi rasplatit.
Exista o forta divina, ce ne incurajeaza,
Revino-n viata mea...si-apoi dezerteaza.

Nu trebuie sa-ti amintesti cat te-am iubit,
Orice poveste are un sfarsit.
Eu cred in nemurire, poate ca tu nu,
Mi-e dor acum mi-e dor de mult. 

Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu