luni, 21 februarie 2011

Rugaciunea unui inger pazitor...

Te rog, Doamne, indeplineste-mi cea mai frumoasa dorinta: lasa-ma sa am eu grija de cea mai scumpa si minunata fiinta; lasa-ma pe mine sa-i veghez pasii si gandurile; sa-i protejez visele... lasa-ma pe mine s-o fac sa zimbeasca... sa rida... sa traiasca; lasa-ma sa-i fiu alaturi mereu...

Doamne, te rog... e cea mai mare dorinta.
Lasa-ma sa-i spun ca-mi e draga; lasa-ma sa-i vad ochii... zimbetul; lasa-ma s-o tin de mana... sa-i zimbesc... s-o fac sa creada ca ea este dulcele meu inger, ingerul meu drag, ingerul meu pazitor...

Doamne, de-ai sti...!
Pentru ea as deveni Demon, sau orice altceva... numai sa stiu c-o pot tine de mana, c-o pot conduce prin vise; vise din ceata, impletite cu dorinti si iubire; vise nebune, zburdalnice si naive ca neastimparul unui copil ghidus si vesel.

Doamne, de-ai stii...
Cat as vrea sa ma joc prin mare, sa prind aripile mele persoanei iubite si s-o admir zburind pe de-asupra valurilor...
Cat as vrea sa ne plimbam printre stele, sa i le ofer una cate una... in mana; sa tesem o perdea din ele si s-o fluturam ca doi bezmetici in noapte.

Cat as vrea sa pasim impreuna prin zare, sau sa zburam ca doi pescarusi; sa acoperim soarele, sa-l mutam, sa ne jucam cu el si sa-l aruncam unul altuia ca pe o minge...

Mai presus de orice e aceasta dorinta. Doamne, lasa-ma sa-i fiu mereu prin preajma , mereu alaturi ... lasa-ma sa-i protejez visele si gandurile, lasa-ma sa-i spun ca-mi e draga, ca-mi e dor...; lasa-ma pe mine sa-i fiu ingerul ei pazitor.
Doamne... te implor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu