joi, 24 februarie 2011

De-ai sti...

De-ai sti cat te-am iubit…
Cat am visat la ziua cand
Nimeni nu ne va mai desparti nicicand.
Esti inca in a mea inima
Desi esti pt mine doar o umbra
Apari,dispari…

Esti peste tot

Dar nu cu mine…

Trec pe langa oameni,far sa-I vad,
Nici nu-I ascult…

Te tin in gand…

Te vad in fiecare, cand,
Ridic din intamplare ochii 
Catre vreun trecator grabit…
Zambesc gandindu-ma cat 
Mi-as fi dorit sa te fi regasit..
Din intamplare poate…
Nimic planificat…

Sa te imbratisez cu drag…
Sa-ti vad chipul speriat…
Fugim iubire unul de altul
Dar inimile noastre bat.
Distanta e un chin…

Nesiguranta,lacrime si dor…
Ma ridic agale,

Incet ma-ndepartez…
Nu vreau,nu inteleg nimic…
Te simt atat de-aproape…
De ce te-ai departat?...
De-ai sti cat te-am iubit…






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu