joi, 8 septembrie 2011

Te-am iubit cu fiecare clipă, Te-am iubit cu visele de mai

"Te-am iubit cu tot ce mă-nconjoară, 
Te-am iubit în fiece minut, 
Te-am iubit în fiecare vară, 
Te-am iubit mereu ca la-nceput. 

Te-am iubit cu fiece suflare, 
Te-am iubit ca roua de pe flori 
Şi te-am regăsit într-o ninsoare 
Şi te-am aşteptat de-atâtea ori. 

Te-am iubit în fiecare seară,
Te-am iubit în clipele de dor 
Şi te-am suspinat adânc în vară 
Cu povara fiecărui nor.

Dimineaţa te-am iubit şi seara, 
La apus eu te-am iubit deplin 
Şi te-am mângâiat cu înserarea 
Te-am iubit prea mult sau prea puţin. 

Te-am iubit cu fiecare clipă, 
Te-am iubit cu visele de mai 
Şi te-am flluturat ca pe-o aripă 
Şi te-am mângâiat precum visai. 

Te-am iubit ca ciutele pădurea, 
Te-am iubit că pasărea-al ei zbor 
Şi-am fi vrut să fim poate aiurea
Să uităm de tot ce-nseamnă dor. 

Te-am iubit şi-n clipa despărţirii, 
Ţi-am iubit şi lacrimile reci, 
Tot ce-am dăruit atunci iubirii 
Să rămână-n suflete pe veci. 

Ne-am iubit şi ne-am ascuns de toate, 
Ne-am rănit prea mult pentru-acest vis 
Şi-am ucis mai mult decât se poate
 Însuşi visul nostru l-am ucis. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu