joi, 22 septembrie 2011

Chiar am gresit ca n-am dorit sa pleci?

Am gresit c-am incercat sa te visez,
Si chiar ma-ntreb de ce incerc sa mai pastrez...
In gandul meu?
In fiecare noapte...ti-aud ecoul in ascunse soapte...
Te pot uita,dar nu pot in uitare,sa te ascund...
Durerea-i mult prea mare.
Si ma pierd in somnul ce ma iarta,
Ca bantui peste tot cu a mea soarta...

Chiar am gresit ca n-am dorit sa pleci?

Ma urmaresc secundele prea reci
In care asteptam zambetul tau.
Ca pe-o lumina a sufletului meu
Si-am asteptat,dar n-am gasit nimic in vis
Nimic din ceea ce tu mi-ai promis
Poate gresesc ca-ti dau acum iertarea mea,
Nici nu cred ca-ti pasa acum de ea...

Ma intreb si-acum de ce mai pastrez

In gandul meu si inca te visez...
Greseala mea a fost ca te-am
Si poate de aceea te-am pierdut
Cand fericirea ta va fi deplina
Iti voi trimite-o raza de lumina...
Te-va-mbraca-n albastru infinit
Iar eu ma voi ierta ca te-am iubi

Vyki

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu