luni, 5 aprilie 2010

TIE

Tu mi-ai adus in suflet bucurie,
O bucurie nesperat de mare.
Posibil e sa fie-o stare trecatoare,
Nu vreau inca sa-mi pun aceasta intrebare.

Ma aflu la intersectia trecutului cu viitorul,
Si lupt cu mine insami sa uit cat doare dorul.
Cu tine aproape trecutul e departe,
De viitor doar o iluzie ma mai desparte.

Cand vei pleca vei lua cu tine
Lumina ce-ai adus in mine,
Iar eu iti voi pastra o amintire,
A clipelor ce tu mi-ai daruit de fericire.

Cand sufletul de-o grea durere imi era amortit,
Avandu-te alaturi ca prin minune el si-a revenit.
Azi tu ai fost salvarea de care nu stiam ca am nevoie,
Maine altcineva sa-ti incalzeasca inima-ti va cere voie.

Intre ce-a fost si ce va fi,
Privirea-ti calda in inima-mi va dainui.
Rogu-ma-voi sa-ti fie bine
Din cand in cand sa-ti amintesti de mine.

5 comentarii:

  1. va datorati iubirea ,tristetea , bucuria, viata...mereu compromisuri "nejustificate"...este nevoie de voi...aveti nevoie unu de celalalt..dar unde esti?!e intrebarea...Raspunsul :" langa altcineva" nu iubesti, nu esti fericit...dar continui asa, respect pentru ea..
    Si totusi macar amintirea..fa-o pe "ea"
    mai frumoasa si de neuitat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea eu chiar m-am straduit sa am amintiri frumoase despre oameni in special.Aceste versuri le-am dedicat celui mai deosebit barbat din viata mea,care a aparut de nicaieri,a si plecat,dar care va ramane in amintirea mea pana...la capat.Prin aceasta poezie ceva din trairea mea va ramane poate o amintire si pentru toti ce o vor citi.Multumesc pt comment

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragostea este unu dintre cele mai puternice pasiuni pentru ca ataca in acelasi timp capul,inima si simturile...

    RăspundețiȘtergere
  4. ...daca asa o percepi tu...ceva nu e ok.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceva de genul spunea si I L Caragiale
    "O mare durere sa iubesti, o mare nenorocire sa scapi de aceasta durere"

    RăspundețiȘtergere