luni, 19 septembrie 2011

Daca am fi picaturi, n-am avea nevoie de lacrimi...

,,Avem mereu de ales: intre a ne opri si a astepta sa vina un vant care sa ne spulbere neincrederea sau a ne continua drumul, cu pasi mici, dar siguri si cu speranta intr-o zi mai buna. Oricat de puternici am fi, simtim nevoia de siguranta si ocrotire. Daca am fi picaturi, n-am avea nevoie de lacrimi... daca am fi cuvinte, n-am avea nevoie de destainuiri... Dar suntem oameni si avem nevoie de iubire. Suntem impovarati de amurg si toamne, dar printre atatea lacrimi si zboruri frante, naluci de atata cautare sau prea lunga asteptare,ne dorim sa strangem in brate si sa soptim cuiva "te iubesc". Noi facem alegerile... uneori bune, alteori gresite, dar acest lucru il aflam o data cu trecerea timpului. Am inteles ca nu timpul ne va vindeca sufletul...ci cel de langa noi...prin dragostea sa...deci nu ne ramane dacat sa iubim"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu