luni, 15 august 2011

Tu, care azi nu esti...si poate niciodată aievea n'ai să fii...


Tu ce mă faci să cânt si să visez acuma,
Eu văd că esti departe, si poate n'ai să vii...
Si cine esti, eu nu stiu, cum cine sunt, nu stii;
Dar simt că esti frumoasa, că ochi albastri ai,
Că porti ceva în tine din rozele de Mai,
Tu, care esti departe — si poate n'ai să vii...
.
... Si cine stie? Poate e visul meu de vină,
Căci el îti dete viată, si doar în el trăesti,
Tu, care azi nu esti —
Si poate niciodată aievea n'ai să fii...
.
Dar eu visez — si visul aripile-si întinde,
Dar eu visez — si visul din nou mai mult s'aprinde,
— Chiar dacă vei ramâne un dor neîmplinit,
Tu, care nu esti astăzi, si poate n'ai să fii
Ori esti, — dar prea departe, si pururi n'ai să vii.
Mihail Saulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu