marți, 9 august 2011

Te-nfasor in cuvinte ma ascunzi in taceri...


"te-nfasor in cuvinte
ma ascunzi in taceri
nici nu te mai tin minte
printre-atatea dureri.
roua buzelor mele
taina ochilor tai
se-ntalnesc pe ascuns
si s-aprind in vapai.
intre scrasnet si zambet.
sanul meu tresaltand.
gura ta cautanda.
gura unui flamand.
te mai port sub o geana
doar prin sange ma simti
lacrima tremuranda
din icoana cu sfinti.
fulgerare de zambet
fulguire de gand
toamna asta straina
se razbuna plangand.
ma mai doare o frunza
te mai doare un vis
iti sunt rana deschisa
mi-esti prin vise proscris.
inutile cuvinte
s-au pierdut printre noi
si soldati fara vina
ne-au murit in razboi.
intr-o toamna in care
amandoi am pierit.
eu,o frunza stinghera
tu,copac desfrunzit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu