marți, 9 august 2011

Speranta,mai stai!


"Am urcat intr-un vis niste trepte spre -o pajiste cu trifoi inflorind dimineata si era liniste
ca in povestile de mult uitate,
am pasit desculta pe campia -nflorita si mirosea a pelin ,
aerul alb saruta talpile mele,
cadeau din pomi flori mari ca uitarea si ma gandeam la tine dragoste ferecata-n cufere vechi,
lacate-am deschis pe rand si am lasat speranta sa zboare spre cer,
norii sunt albi si pufosi ca zaharul tos si cern vorbe pe rand,
mi-e bine cu tine gand nebun dintr-o noapte de martie,
ploua peste palme din burlane inalte si -n linistea muta greieri cantau,
speranta cu suflet de sarpe mai stai,
suflete taraie-te printre ierburi inalte daca mai stii care-i drumul dar lasa-mi speranta
ascunsa in flori de trifoi,
uita-ma-n ploi de martie trista printre roua si flori,
loveste-mi gandul cu fulgere-nalte dar nu-mi lua niciodata speranta ca visele canta si
stele vegheaza pe lume,
ca ingerii zboara cu aripi de aur si-arunca in vis polenul sperantei pe pernele moi,
dimineata tacuta cu perdele dantele pe gresia alba prinde-ma-n hora de vise albastre
de mana cu-un inger ,
cuminte sa stau la geamul uitarii privind catre luna si campuri intinse de vise si zbor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu