sâmbătă, 14 iulie 2012

Ai ramas in inima mea...

As vrea sa stii, ca am incercat din rasputeri sa te uit, sa ma vindec.N-am reusit.Sper la intalnirea cu bunul Dumnezeu, sa aflu de ce mi-a fost scris sa iubesc atat de puternic si de ce mi-a fost dat sa sufar atat de mult, de dor, de neputinta, de faptul ca nu mai sper si totusi iubesc.

Un comentariu:

  1. O iubire curata,adevarata,nu moare niciodata. Si chiar daca cel pe care il iubesti a intrat in sufletul tau cu bocancii,ranindu-l,nu il vei putea uita. Nici eu nu stiu de ce se intampla asta,dar stiu ca rana din suflet nu se va vindeca niciodata. Oricat ai incerca,nu vei reusi sa-l uiti ,chiar daca nu merita sa-l pastrezi in suflet.Cat despre speranta,care se spune ca nu moare niciodata,ei bine da,ea poate muri,cum a murit si la mine.In rest...marile iubiri nu au final fericit niciodata....Sa fii binecuvantata !

    RăspundețiȘtergere