duminică, 22 iulie 2012

Dor de tine....

Acum doi ani m-am indragostit puternic.Imi simteam intreaga fiinta aidoma unei tinere la prima ei iubire.Dar toata iubirea mea, a fost oprita la poarta inimii celui iubit.Oricat am incercat, n-am reusit sa deschid acea inima.Acum imi simt inima impietrita.Si simt si eu cum simtea el cand imi spunea:" iubirea e pentru cei tineri , nu pentru noi." Voi mai putea iubi vreodata? Ma voi mai putea bucura vreodata de frumusetea si gingasia unei flori de munte? Exista vindecare pentru sufletul meu ranit? Si de ce mi-e dor in continuare de un om care nu vrea sa stie de mine? Sper, ma rog pentru fericirea lui.Poate-ntr-o alta viata...ne vom reantalni...Caci mi-e asa de dor...si nu pot sa-i transmit...Si chiar dac-as putea...stiu ca nu l-ar interesa...Dumnezeu sa ne ajute si binecuvanteze pe toti.O dumineca frumoasa tuturor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu