duminică, 15 iulie 2012

Mi-esti dor ,imi esti vis

Tarmul la care candva am visat ,
Sa fiu doar eu ,dar am aflat ! 
Un suflet ,pe care acum il iubesc ! 
Era acolo ,si-acum imi doresc ...
Tarmuri si mari ce ne despart ,
Sa vii mai aproape,cum am visat ,
Sa-mi vii aproape suflet strain...
Sa te apropri si sa iti spun !
Din suflet ,durerea mi-e grea ,
Nu stiu s-o exprim ,dar vino cumva!
Tu suflet strain ,aproape de drum ,
Cat te iubesc ! nu pot sa-ti spun ...
Si dorul cuprinde un suflet hoinar ,
Strabat fara grai ,un vechi drum hotar --
Din suflet ,durerea mi-e grea ,
Nu stiu s-o exprim ,dar vino cumva !
Cu doruri ma-ngan cu patimi graiesc ,
O suflet strain ,mi-e dor sa privesc !
Linistea ,pacea ,marea vedea !
O suflet strain ! vino cumva ...
Vino aproape in al meu vis ,
E un taram care mi-e scris ,
Iubirea si dragostea de voi afla ?
O suflet strain ,mi-esti raza de stea .
Mi-esti dor ,imi esti vis ,ce n-am uitat ,
O suflet strain ,dar am aflat !
Desi taramauri si mari ne despart ,
Eu te iubesc ! cu suflet curat...
O suflet strain de cand te-am aflat !

Irina.D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu