joi, 22 decembrie 2011

O iubire adevarata poate muta munti...si ajunge langa inima pentru care ...bate!

Dragii mei,
Cu toţii trimitem cel puţin o dorinta an de an Mosului...Iar el,cu bunatatea-i si generozitatea-i infinita,ne raspunde cum stie el mai bine.Ne bucura inimile incepand cu cel mai mic si terminand cu cel mai mare.Poate fi oare descrisa bucuria din ochii copiilor cand,stand in genunchi langa bradut isi asteapta randul pentru a-si deschide cadoul?A noastra,  cand o dorinta tainica ne este implinita de Sfintele Sarbatori?Ma tem ca nu.Sunt ani de cand nu-l mai rog pe Mos nimic,considerand ca e mult prea ocupat cu dorintele celor mici..si nu numai.Dar el mi-a trimis mereu un semn ....stia de mine..nu m-a uitat....Anul acesta am indraznit sa-i tulbur linistea cu o rugaminte.L-am rugat sa-mi dea o putere magica de a gasi modalitatea sa pot exprima in cuvinte toate sentimentele din inima-mi.Sa ma ajute sa gasesc si calea de a trimite celui drag aceste sentimente..daca nu in cuvinte...altfel...Si sa ma asigure ca..odata transmise..ele nu vor mai gasi o usa inchisa...Sa ma ajute sa sparg o tacere care mi-a intristat nespus sufletul...Tacere in care fiecare a inteles ce a vrut sa inteleaga...Si care a durat mult prea mult...Poate iubirea adevarata sa mute muntii...cred cei ce au cunoscut acest magnific sentiment...Adevarat!Sa indraznesc sa cred si in puterea ei de a dezgheta un suflet inghetat?Vreau sa cred in traiectoria ei.Vreau sa cred ca inima pentru care bate...intr-o zi va reancepe sa fie calda.Si in miracolul clipei cand vor ajunge sa bata la unison.In ziua cand vor recunoaste, cu zambetul pe buze ca au stat prea mult timp despartite...mult prea mult timp de o parte si de alta a unui zid de tacere,  care n-ar fi trebuit construit.L-am rugat prea mult pe Mos oare?Va constientiza ca viata mea,  ar lua alt curs indeplinindu-mi aceasta dorinta?Ca prin mine,  ar putea arata tuturor care nu mai cred intr-o iubire adevarata...ca ea..mai exista?Voi afla poate raspunsul....in noaptea Sfantului Craciun...sau...niciodata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu