sâmbătă, 3 septembrie 2011

Candva-ti scriam sambata seara..

Candva-ti scriam sambata seara,noaptea chiar.....si timpul nu-mi ajungea sa-ti spun ce simt,nici cat am asteptat momentul acela.Si cu gandul la tine,regretam toti anii dinainte de-a te fi-ntalnit.Ii consideram pierduti.Apoi te-am pierdut.Acum, ma apasa toti anii ce simt ca vor urma.Ani goi fara tine.Nu te vad,nu te aud,nu stiu nimic de tine.Si totusi mai am atatea sa-ti spun ....Ma gandesc necontenit la tine.E independent de mine acest fapt.Mi te imaginez acum, stand ca si mine poate, singur,in fata unui calculator,urmarind ce fac altii,sau scriind.Esti asa frumos aplecat peste tastatura,scriind.Apoi te opresti,si doar visezi....si nu stiu de ce parca te simti singur....oare iti plac poeziile?Nici asta nu stiu.Azi am descoperit un poet necunoscut.I-am citit toate poeziile postate.Si-am plans.Poate-o sa razi.dar daca tu ai scrie versuri,ceva imi spune ca ai scrie ca el.Citind poeziile lui, am simtit ceva ciudat.Parca citeam poeziile tale......Intr-una din ele,poetul descrie singuratatea lui.Te-am vazut pe tine in descrierea sa.Cand eram doar prieteni virtuali, ti-am spus intr-o seara:mi-e dor de tine.Si tu m-ai intrebat mirat:cum poate sa-ti fie dor de o fotografie?Dar imi era dor.Apoi te-am intalnit.Si-mi este si mai dor.Dar dorul meu nu mai ajunge nicicum la tine.Intr-o seara te-ai suparat si ai plecat.Si nu te-ai mai intors.Oare asa mult am gresit?Mai vreu iertarea ta si pe cea cereasca pentru ca ....te iubesc..desi stiu ca n-am voie.De curand am mai vazut o fotografie de-a ta.Sa nu razi.Am reactionat in fata ei ca si prima oara cand am vazut a ta fotografie.Minute intregi am privit-o....Parca vroiam sa aflu tot ce n-am reusit in acesti ani...De ce ne-a fost scris sa ne intalnim?O intalnire care a lasat atata iubire in inima-mi....o iubire care chiar nu vrea sa plece...nici sa moara.Cred c-o sa-ti mai scriu....sambata seara...chiar daca nu stii si nu citesti.....eu o sa-ti scriu.Pupic si......noapte buna,iubirea mea cea mai iubita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu