vineri, 16 septembrie 2011

Da-mi mana prietene


Da-mi mana prietene
 De unde vii
 Da-mi mana prietene 
In orice zi 
Sa fi mai bun pe lume 
De unde vii
Mana sa mi-o dai 
De unde vii
 
Da-mi mana prietene 
Nu rataci
 Caci pe un drum anume vei intalni
Zori de luna mai 
Alege drumul prietene 
Cel mai avantat 
Unde zambete te asteapta 

Lasa de-oparte grijile
 Priveste lumea cu-ncredere 
In viata
 Hai pune-ti bratul prietene
 Pe umarul meu cu incredere in viata 
Aduna in cale florile 
Culoare vietii orcand sa dai 
Si canta...
 
Da-mi mana prietene 


Alege drumul prietene 
Cel mai avantat
 Unde zambete te asteapta 
Lasa de-oparte grijile
 Priveste lumea cu-ncredere
 In viata 

Hai pune-ti bratul prietene
 Pe umarul meu cu incredere in viata
 Aduna in cale florile 
Culoare vietii orcand sa dai 
Si canta... 
Da-mi mana prietene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu