luni, 19 septembrie 2011

Iar tu sa-mi fii ultimul mal...





 (500x500, 185Kb)
 
PENTRU TINE, DRAGOSTE!

Ma-mbrac in tine, dragoste nebuna
In forta ta ce vine din pustii
Sa ma cobor apoi pe-un colt de luna
Si sa te-astept la mine, tu sa vii...

Sa-mi incalzesti cu stele a mea viata sura
Sa uit de clipele care au fost tarzii,
Nu vreau sa mai aud nici de masura
Nu fac decat sa te astept sa vii...

Din ochii mei si lacrima sa fuga
Sa o gasesc in strugurii din vii,
La mine doar iubirea sa ajunga
Si-alaturea cu ea, doar tu sa fii...

Sa fii mereu icoana vietii mele
Iar eu sa-ti fiu albastrul din priviri
Pe noi nu vreau sa ploua decat stele,
Sa ne iubim apoi cu foc in noptile tarzii..

Usor si tandru, cum stim ca-i iubirea
Si mangaierile sa curga ca un val,
Sa fim mereu precum tarmul si marea
Iar tu sa-mi fii ultimul mal...

CATRINESCU NELI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu