vineri, 1 iulie 2011

De dorul tau...

De dorul tau ascult sunetul inimii si numar razele din soare,
Ascult soaptele nerostite si-mi rog sufletul sa-ti mai sarute inca-o data ochii,
rog vantul sa-ti imbratiseze trupul cu bratele mele ...
Rog stelele sa-ti scrie pe cer iubirea ...rog noaptea sa mi te-aduca aproape ,
sa mi te-aseze-n palme ...
Rog zorii sa mi te-asterna pe pleoape ,sa ma trezesc cu tine-n suflet,visul meu drag...
Rog ploaia sa -mi poarte lacrimile pline de dor pana la tine ...sa ti le-asterna pe buze
si-apoi sa se transforme-n zambet pe chipul tau...
De dorul tau ,imi colorez sufletul cu vise , cu culorile zambetului tau ,
cu nuantele glasului tau,
asteptand sa rasari curcubeu ,sa luminezi intunericul din mine...
De dorul tau,sufletu'-mi plange cu stropi de iubire ...
cu care te sarut neincetat tacand ,
o sa-mi invat tacerile pe de rost si-o sa te iubesc intr-o liniste absoluta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu