duminică, 5 decembrie 2010

Sa fiu doar...a ta.....

Nu sunt poet sa scriu mai bine
Nu sunt o lacrima divina
Nu sunt o stea ce rasare
Dar sunt o inima ce doare.
Nu-mi ajung cuvinte
Sa scriu ce-a fost cindva
O dragoste fierbinte
Ce n-o voi regreta
As vrea sa uit dar inima ma doare
Ca te iubesc prea mult.
As vrea sa mint ca am uitat de tine
Acum totul e pierdut.
Imi aduc aminte intruna de noi
Eram fericiti alergam prin ploi
Dar ziua a venit si noi ne-am despartit
Si ma simt vinovata de cele intimplate
Ne-am pricinuit numai durere
Uitind ca am avut si placere
Numai lacrimi si tacere
Nestiind ce-i dragostea
Soarele rasare si apune
Ochii in lacrimi imi sunt
Ma cheama intruna la tine
Imi spune ceva din pamint
Si dorind sa fiu fericita
Sa fim numai in doi
Nu pot,nu am curajul
Sa te chem inapoi
Vei crede despre mine
Lucruri dureroase
Dar sigur,iti vei aminti
Si lucruri frumoase
De-as avea o putere
Sa intru in inima ta
As face sa fii cu mine
Nu cu altcineva
As face sa ma iubesti
Asa cum te iubesc si eu
Sa fim impreuna la bine si la rau
Sa uitam de lume
De tot ce este in ea
Si pentru prima data
Sa fiu doar a ta...............
(Enigma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu