marți, 7 decembrie 2010

Plantuta mea....IUBIRE...

Stau ghemuita cu "plantuta" mea la san.Respir usor..parca mi-e teama sa n-o trezesc prea devreme..azi de ziua ei.Oare plantutele stiu ca au si ele o zi?O zi in care Dumnezeu a vrut ca ele sa prinda viata?E asa frig si intuneric aici....Cineva asa a vrut..ca noi doua sa stam departe de el...poate pentru a ne uita...sau in speranta ca noi il vom uita...Importanta e plantuta...mi-a fost teama ca ea nu va rezista fara lumina..ca va muri..Dar nu,ea s-a dovedit puternica...firava asa cum e...
-Te-ai trezit iubita Camelie?
-Doamne plantuta,tu vorbesti cu mine din nou?
Intotdeauna am crezut in minuni...E o minune..Plantuta mea vorbeste dupa luni cu mine...chiar azi de ziua mea,de ziua lui..de ziua ei...
-Plantuta cum te simti azi?Stii?E ziua ta...
-E ziua mea?Si cati ani am?
-Esti micuta...ai doar zece luni...Pe sapte februarie vei implini un an...
-A ,da?Si cum ma cheama?
-IUBIRE te cheama plantuta mea draga...IUBIRE...
-Draga mea Camelie...si tu esti o plantuta?Ai nume de floare..
-Nu plantuta..eu nu sunt floare..ci un mic sufletel ce te iubeste enorm pe tine..care si-a facut griji pentru tine aici fiind...
-De ce?Tu mi-ai dat viata,m-ai ingrijit,mi-ai vorbit,mi-ai cantat,m-ai mangaiat..mi-e bine langa inimioara ta..
-Nu eu ti-am dat viata.Stii?Imi amintesc totul mai putin cine mi-a dat mica samanta de care eu am avut mare grija ulterior.Te-am pus cu dragoste in pamant..era iarna si frig..dar eu iti vorbeam te incalzeam..si am sperat sa rasari..sa cresti..sa devii..frumoasa de azi.Si Dumnezeu mi-a ascultat rugamintea.In mai erai deja frumoasa..aveai si un mic bobocel.
-Cum arat draga Camelie?
-Ai frunze cerate verzi,frumoase..si boboci bleu ca privirea mea iubita,ca cerul senin al tuturor diminetilor de mai...
-Si flori?De ce nu am flori?
-Pentru ca aici e frig si intuneric...Dar intr-o zi..vom iesi de aici.Eu,sub picaturi de ploaie,fulgi de nea,sau raze de soare..voi intelege ca totusi exist,iar tu..iubita plantuta..vei inflori..vei fi iubita si admirata de toti ce te vor privi..
-Vreau!Cand se va intampla asta?
-Cand va vrea Dumnezeu..Trebuie sa-ti mai spun ceva.Ursitoarele tale..ti-au prezis ca doar eu sa stiu cum te cheama.Afara..toti te vor indragi,dar nimeni nu te va striga vreodata...IUBIRE..Posibil sa te intristeze asta..dar te vei obisnui..
-Dar ma vei striga tu Camelie..si-mi ajunge...jur!
-Intr-o zi voi pleca si eu...vei ramane singura...si-atunci...
-Nu-mi place ce spui..si eu?Voi pleca si eu?
-Nu..tu vei trai mult..mereu..te vei face si mai frumoasa si vei incalzi multe inimi cu gingasia si frumusetea ta...Un lucru e bine sa stii...poti deveni nemuritoare doar prin ce vei reusi sa lasi in inimile celor din jurul tau.Sa nu fii rea.Poate un copil iti va rupe vreodat un mugure..Tu sa nu-l intepi si sa nu plangi.Sa constientizezi ca exact in acel loc va creste alt mugure,mai viguros si mai frumos...Promiti plantuta?
-Da Camelie...dar el...unde e el de ziua noastra?
-Are grija de el,de viata..si nu numai.Eu simt ca e cu noi..chiar daca nu e...Intelegi?Se gandeste la tine..daca ai mai crescut...Ii e dor de tine..de noi...Deci..e cu noi...
-Eu nu mi-l aduc aminte iubita Camelie...eram asa micuta in luna mai...E frumos?
-Foarte frumos...ii semeni...bleu e culoarea lui preferata...Intr-o zi va veni sa te vada...iar daca nu va reusi...sa nu te superi...el te iubeste la fel de mult ca si mine...dar are viata lui...trebuie sa respectam asta..
-Si tu?Tie nu-ti e dor de el?
-Te am pe tine IUBIRE....e ca si cum ar fi mereu cu mine...te am, pe tine!
-Mda...eu nu inteleg  chiar tot...dar imi place numele meu...IUBIRE....va multumesc ca mi-ati dat viata....nu va voi parasi inimile niciodata..promit!
-E tarziu draga plantuta...hai sa dormim...poate-l vom visa...atunci aceasta zi ar fi chiar perfecta...vrei?
-Da,vreau...tot ce vrei tu vreau si eu...TE IUBESC!
-Si eu te iubesc draga mea plantuta...sa visezi frumos!
Sunt fericita...plantuta mea vorbeste...si ma iubeste...ce mi-as fi putut dori mai mult in aceasta speciala zi?
Noapte buna tuturor ce-au cunoscut iubirea adevarata macar o data-n viata...

Un comentariu:

  1. Buna, daca esti inscrisa pe blogmoney, la sectiunea campanii noi, sau campaniile mele iti apar campaniile advertiserilor la care tu poti sa aplici. Vei aplica intai, cerand o suma de bani pentru articolul tau, iar in termen de 14 zile firma respectiva te va accepta in campanie, sau nu. De obicei esti acceptata. Dupa ce te accepta, ai la dispozitie 7 zile pentru a scrie articolul respectiv dupa cerintele enuntate in campanie. Intai vei publica articolul ca orice alta postare de pe blogul tau, iar apoi il vei trimite advertiserului intr-o casuta speciala care iti apare in momentul in care esti acceptata. Dupa ce trimiti articolul, in termen de 7 zile ti se accepta articolul si esti platita in contul tau de blogmoney, sau nu esti platita. Nu am avut insa surpriza de a nu mi se accepta articolele si am fost platita de fiecare data. Ce trebuie sa mai stii este ca la inceput nu ceri multi bani pe articol, pentru ca e posibil sa nu te accepte. Incepi cu putin, 10-15 ron pe articol si poti ajunge la sume frumoase dupa ce vei capata experienta! Daca mai ai nelamuriri, te astept pe blog cu un comentariu pentru ca pe mess eu nu prea am timp sa stau! Iti doresc numai bine si o saptamana frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere