vineri, 21 mai 2010

De ce SPERANTA?

Poate v-ati intrebat de ce am ales titul acesta pentru blogul meu.Incerc sa va raspund in cateva cuvinte.Pentru ca nu demult mi-am dat seama ca inca de la varsta pe care mi-o aduc aminte,speranta mi-a fost cuibarita in inima,mi-a incalzit-o incurajat-o,mangaiat-o chiar, in orice clipa din zi si din noapte.Astfel cand mi-am dorit pentru prima oara un pegas,da, doar un pegas,pe care nu l-am si putut avea,la 4 ani,ea m-a facut sa cred ca atunci cand voi fi mare,daca o sa am bani o sa mi-l pot cumpara singura.Si pe nesimtite anii au trecut,eu am avut bani dar nu mi-am mai dorit si pegasul.Tot ea, cand am intrat in clasa intai,m-a incurajat sa iau doar note mari pentru a putea intra la cel mai bun liceu si mai departe la o facultate.Speranta intr-un viitor frumos...mi-a fost mereu aproape.La 20 de ani visam ca orice fata intr-o iubire...cum n-a fost vreodata...Si am gasit-o,iar dupa multi ani, cand am pierdut-o tot ea speranta,mi-a readus aminte ca orice zi e o necunoscuta,ca-n orice clipa poti regasi o dragoste pieduta,sau o alta mai frumoasa,mai deosebita fie si prin simplul fapt ca ea a aparut in viata ta cand te asteptai cel mai putin.Si-asa a fost.Si asa va fi mereu.Speranta ne vegheaza inimile si nu le lasa sa cada in tristete si amaraciune.Ceva in care crezi, se poate si implini,sub o forma sau alta,mai usor sau mai greu .Totul e sa incerci,sa crezi,sa ai rabdare , de fapt...sa speri.Clipe frumoase sau mai putin frumoase,clipe de bucurie sau tristete,cu zambet sau cu lacrimi,compun trecutul si prezentul nostru.Speranta ne poate convinge ca ne asteapta-un un viitor frumos .Doar de noi depinde in ce clipa plecam in cautarea lui,si ce anume facem pentru ca el sa fie asa cum l-am visat cand il intalnim.Eu chiar cred ca doar speranta ne poate face si mai buni si mai frumosi.O zi buna va doresc si un sincer si cald "LA MULTI ANI" tuturor ce-si serbeaza ziua onomastica

3 comentarii:

  1. Dragii mei un prim comentariu se impune facut chiar de mine.Am o greseala mica-n text pentru care-mi cer scuze.Si nu sunt prea incantata nici de asezarea in pagina.Promit mai multa atentie pentru toate postarile viitoare.Cat despre continut...va invit pe voi sa va spuneti parerile.Va multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dintre noi merita o sansa...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc.O meritam si o si primim uneori.Nu intotdeauna insa.Dar visul ramane vis

    RăspundețiȘtergere