luni, 31 mai 2010

De ce sa gandim pozitiv (II)

O conceptie de viata constructiva(pozitiva) este previzibilitatea unei placute existente in viata particulara sau profesionala sau de ce nu pe ambele fronturi.Pozitia de baza este;
-Daca eu nu am de ajuns de la viata este numai vina mea.(depinde numai de tine)
Aceasta orientare trebuie sa patrunda tot spectrul nostru de conduita si sa devina baza de plecare a oricarei idei sau plan .Ea este in stransa legatura cu hotararea
-Eu sunt stapan pe situatie!
Stim cu totii ca numai oamenii hotarati pot muta muntii!
 Foarte multi oameni cauta motivele insucceselor,rezultatelor gresite,orinde in alta parte doar in ei insine nu.Se considera victime ale lumii inconjuratoare.
 Posibilitatile lor sunt limitate in primul rand de atitudinea lor  cat si de lipsa lor de fantezie.Exemplu
1.Sunt prea obosit cand ma intorc de la servici acasa.
Motivul nu este ca am avut o zi lunga si grea ci acela ca mi-am organizat gandurile gresit si nu mi-am creat timpi de deconectare.
2.Seful meu ma intrerupe mereu.
-realitatea este ca ma las intrerupt si nu am motivarea sau inteligenta, de a convinge seful sa aiba mai mult respect pentru timpul meu
3.Am foarte multi angajati incapabili si fara tragere de inima
-Nu incapacitatea lor e problema ci a mea de a-i motiva si repartiza corespunzator sarcinile de servici
4.Angajatii mei nu sunt punctuali si nu-mi acorda respectul pe care il astept
-Problema nu pleaca de la ei ci de la mine.Eu nu am fost capabil sa le insuflu siritul de echipa si eu nu am reusit sa ma fac respectat
5.Clientii sunt prea pretentiosi
-Nu clientii sunt prea pretentiosi ci incapacitatea mea de a-i trata pe dansii corespunzator
Lasati asadar la o parte ideea :
Nu este nevoie sa ma schimb eu,ci ceilalti au nevoie de acest lucru...
Cu o asemenea conduita castigul pe care il veti realiza va fi egal cu zero.
(va urma)