joi, 8 septembrie 2011

Aşteaptă-mă, iubite, în toamna violet

Aşteaptă-mă, iubite, în toamna violet
Eu m-oi privi-n oglindă şi voi clipi cochet
Din genele pe care lacrima le adapă
Un scâncet de iubire serafic mă dezgroapă...

Să nu-mi aduci cu tine zadarnice uitări
Vreau să trăiesc prezent pictată cu mirări
Din frunza ruginită, să îmi aşterni un pat Eu violetul toamnei sub noi l-am aşezat

Să nu uităm de clipe , să le-adunăm din

timp
Să nu te pierzi în vraja tăcerii din Olimp
Să te întorci cu ele la căpătâi să-mi pui
Şi visul şi-amintirea sărutului dintâi

Se-apleacă toamna noastră din violetul zbor
Ne-mbracă şi durerea şi lacrima de dor
Uita-vom şi de lume şi ne vom pierde-vise În violete dansuri în cartea vieţii scrise..


de 
Vio  Petre... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu