miercuri, 29 aprilie 2015

Te iubesc din adancul cel mai necunoscut al fiintei mele!


Ma gandeam...nu e dragut ca dupa cinci ani am inceput sa ne-ntelegem? Tu m-ai rugat ceva, eu m-am executat si tu...mi-ai multumit. Ulterior, eu te-am rugat ceva, tu te-ai conformat , si eu...ti-am multumit. Ma gandeam....Daca m-ai uitat si ignorat de ce-ti pasa ? De ce te deranja ce faceam? Eu nu te uitasem, te iubeam, dar luptam sa te uit. Cerandu-ti ajutor...mi l-ai dat. Chiar vrei sa te uit? Chiar voi putea? Ma indoiesc. Dar m-am reantors aici pe blogul pe care l-am creat pentru tine, pentru a putea vorbi cu tine, departe de toti curiosii. Cand te vei simti singur, cand iti va fi frig noaptea, cand vei dori sa dansezi cu o inima draga, cand vei dori sa faci dragoste cu cineva care chiar te iubeste, intoarce-te aici. Voi fi langa tine, atat cat imi vei permite. Te iubesc suflet sfant, te iubesc din adancul cel mai necunoscut al fiintei mele! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu