sâmbătă, 6 iulie 2013

Eu știu -de Romeo Tarhon

Eu știu că nu mă vei iubi
Și știu că voi apune
Fără măcar a răsări,
Ar fi doar o minune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și nici nu îmi vei spune
...
Și știu că mă vei părăsi
Și nu mă voi opune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Cu dor și pasiune,
Nici timp, nici loc nu vei găsi
Să-mi spui o rugăciune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și niciodată nu ne
Vom căuta și întâlni,
Ar fi deșertăciune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și nici nu-ți voi propune
Să mă seduci și vei sfârși
Ca orice ficțiune...

Eu știu că nu mă vei iubi
În desfătări nebune,
Vei renunța, vei obosi,
Rămân o viziune...Eu știu
de Romeo Tarhon

Eu știu că nu mă vei iubi
Și știu că voi apune
Fără măcar a răsări,
Ar fi doar o minune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și nici nu îmi vei spune
Și știu că mă vei părăsi
Și nu mă voi opune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Cu dor și pasiune,
Nici timp, nici loc nu vei găsi
Să-mi spui o rugăciune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și niciodată nu ne
Vom căuta și întâlni,
Ar fi deșertăciune...

Eu știu că nu mă vei iubi
Și nici nu-ți voi propune
Să mă seduci și vei sfârși
Ca orice ficțiune...

Eu știu că nu mă vei iubi
În desfătări nebune,
Vei renunța, vei obosi,
Rămân o viziune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu