sâmbătă, 6 aprilie 2013

Esti poezia sufletului meu



"Stau și privesc pe cer, îmi este greu
Să caut printre aștri steaua mea,
Știu că exiști, plutind pe undeva,
Eşti poezia sufletului meu.

Adorm și mă trezesc pe-un colț de nor,

O lacrimă de floare, ca un orb,
Prin visul meu o caut și o sorb,
De tine, poezia mea, mi-e dor.

Oricâte stele-ar fi doar chipul tău,

Magnolie, îmi înflorește-acum
Și mă îmbată cu divin parfum,
Eşti poezia sufletului meu.

- Din flori de-april voi face un careu,

Te voi culca-n petale de magnolii,
Departe de minciună şi orgolii,
Eşti poezia sufletului meu.

Am să mă nasc din spuma unui vers

Asemeni Afroditei ca-ntr-un mit,
Descoperindu-mă să fii uimit
Că m-ai găsit pe ţărm de univers.

Să-mi împrumuţi o aripă de zeu -

Promit să-ţi fiu destin şi poezie,
Să-ţi sorb din palme strop de apă vie -
Fii versul dulce-al sufletului meu. "     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu