joi, 8 martie 2012

Poate...

"Oamenii sunt drumuri are nu vin de niciunde si nu duc nicaieri. Singura lor ratiune de a exista sunt intersectiile."
Radu Herjeu


Adevarat Radu. Depinde si cum intri in intersectii. Uneori ciocnirea poate lasa urme adanci in suflet. In 2010 m-am intersectat cu un "mare " drum. Al meu fiind mic, mic de tot, era sa ies strivita din intersectie. Am si o amintire frumoasa. In zorii zilei de 8 martie 2010 ,am primit un un trandafir virtual in acea intersectie. Frumos.Un gest marunt.Dar bucuria din inima mea a fost uriasa.Iar pe 5 mai 2010, am primit trei trandafiri. Reali de data asta. Am iubit atat de mult acei trandafiri, incat i-am pastrat.I-am pus la presat.Ii am si-acum. Face parte din nebunia mea. Caci, uitam sa va spun. Pentru curajul patrunderii in acea "intersectie" am fost acuzata de nebunie. Se mai intampla. Unii ar numi iubire ce-am facut eu. Altii nu. Chiar nu mai conteaza. Am parasit intersectia si cale de intoarcere nu este. Doar amintirea. Atunci de ce in loc sa ma bucur ca am scapat cu zile, privesc cu atata dor acea intersectie?Poate fiindca e 8 martie.Si poate pentru ca nu pot uita fericirea acelei dimineti in care o persoana virtuala mi-a daruit un trandafir virtual. Poate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu