marți, 5 aprilie 2011

Dorul tau de al meu dor ma-nfioara...

Particule de mister te inconjoara
Si fiindca nu te stiu,de tine ma tem iara!...
Cu fir de dor din ce in ce mai fraged
Imi leg speranta de linistea uitarii
Si-mi fac din pietre seci petale de lumina...
Nu poti sa ma inchizi in ce nu am,
Ma poti inchide in ceea ce sunt
Si nici asa nu ma vei pastra,
Nu vei reusi sa ma cunosti...
Pastreaza-ma asa cum sunt
Iubeste-ma pentru ceea ce sunt,sau
Pentru ca exist!...
Dorul tau de al meu dor ma infioara
Si parca iar te simt al meu,ca odinioara!...
Particule de mister te inconjoara
Si-mi doresc sa pot sa te descopar,
Sa te desfasor,sa te cunosc asa cum esti!...
Fii tu al meu gand de libertate,
Fii zambetul si lumina mea in zi,in noapte
Daca privirea mea te-ncanta,daca
Ma poti cuprinde din vise,din ce sunt;
Culege-ma pentru tine,sa fiu a ta si dincolo de nori,dar si aici,pe acest pamant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu