miercuri, 7 ianuarie 2015

Vrei?


"Să stăm pe pragul sufletului seara

Şi visele să le-mpărţim la trei,
Noi, doi nebuni, iar pe fundal vioara
Să cânte în surdină... Spune-mi!
Vrei?
Să-mi cauţi gura-n părul lung, de smoală,
Flămând, cu buze-aprinse de păcat,
Chiar de primim pedeapsa capitală
Eu nu te-am vrut, iubite, cumpătat...
Ştiu, locuim în spaţii paralele,
Dar e de-ajuns de mână să mă iei
Că nu-i distanţă-ntre pământ şi stele
De neînvins... E de ajuns să vrei.
Cum aș putea să te refuz, hai spune,
Când ceasul mi-a rămas fixat la trei
La ora când te mângâiam, minune
Pierduți într-o poiană, printre tei
Și-ți savuram pielea catifelată,
Flămând de tine, îmbătat de-amor,
Gustam aromele de ciocolată
Din buze, sâni și-apoi de pe picior,
Când ne-am lăsat purtați de fantezie,
Iar ochii tăi căprui, în ochii mei,
S-au scufundat atunci pentru vecie;
E de prisos să mă întrebi:
Mai vrei? "

Ioan Grigoras

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu