marți, 13 august 2013

Angajatori inumani!

Dragii mei prieteni, datorita problemelor de sanatate despre care stiti deja, am fost disponibilizata ieri.Asta e Romania.Nu mai avem dreptul sa ne imbolnavim, sa ne operam, sa avem 48 de ani si in acelasi timp sa si lucram.Rog pe aceasta cale sa fiu cunoscuta ca sunt din nou in cautarea unui job, iata cu o zi inainte de ziua mea de nastere. Dar eu stiu ca Dumnezeu a fost si este mereu langa mine, si ca imi va lumina calea spre compania care va sti sa aprecieze munca angajatilor. Am lucrat in aceasta firma c tot sufletul meu, mergeam si sambata si ori de cate ori a fost necesar am stat pana tarziu in noaptepentru ca in momentul cand am preluat actele erau neinregistrate din august anul trecut.Mi-a fost greu, dar am izbutit sa le aduc la zi.Astazi cel care-mi va ocupa postul, are si luna iulie introdusa.Multumesc, si o zi frumoasa tuturor!
http://www.bestjobs.ro/cvedit/index/idcv/365215

2 comentarii:

  1. Poate ca te-ai saturat sa mai fi angajata cuiva. Compania noastra, IMPORTATOR si DISTRIBUITOR UNIC in Romania si Moldova al brandului FITNESS-COFFEE, ofera unei persoane juridice autorizate (PFA; II; SRL) posibilitatea de a deveni DISTRIBUITOR ZONAL(Teritorial) EXCLUSIV al acestui brand. Daca acest mesaj prezinta interes , asteptam raspuns .
    Leonard RADU
    Asociat & Direcxtor Executiv

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.Am sentimentul ca sunt contabil de o vesnicie, desi sunt inginer TCM-IST, la baza.Chiar imi place munca mea dar sunt constienta ca pot face si altceva.Ma voi gandi si va voi da un raspuns.Multumesc din suflet si o zi minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere