duminică, 10 februarie 2013

Deși-i târziu, răspund azi la scrisoare:



Deși-i târziu, răspund azi la scrisoare:
Că-i soare-afară și în suflet soare
Că mâinile-mi miros a primăvară,
E-n suflet soare și e soare-afară.

Deși e noapte, mă așez la masă
Și sper că ai ajuns și tu acasă
Și-ai să citești răvașul meu zâmbind
Și îmi vei da un semn ca să te simt.

Să nu uiți ca sa scrii un "Rezervat "
Pe banca, unde ieri, noi doi am stat,
Cum n-am să uit nici eu că am promis
Că te voi aștepta acolo-n vis.

Și îți mai spun să porți în ochi doar flori de tei
Și să le scuturi peste ochii mei
Căci asta văd de-aici de unde-s eu
Și norii s-au topit din gândul meu.

Deși-i târziu, răspund azi la scrisoare
Și-ți spun că-i soare-afară și în suflet soare
Și dintre toate razele care mă scaldă
Azi, tu ești poate, cea mai caldă.

Dori Lederer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu