duminică, 16 decembrie 2012

Scrisoare catre Mos Craciun

Iubite Mos Craciun,

al tuturor copiilor si al nostru.M-am gandit neancetat la ce te-am rugat acum un an. Imi doream sa ma ajuti, sa rupi tacerea dintre mine si cel drag. N-a stat in puterea ta cu siguranta. 
Anul acesta, am o alta dorinta. As vrea cand ajungi la fereastra lui, sa-i soptesti cat de rau imi pare, pentru cat i-am tulburat linistea sufleteasca in acesti ani. Nimeni nu ne da acest drept. Eu, in naivitatea mea, credeam ca-i transmit tot ce-aveam mai bun in suflet. Poate asta am si facut. Dar cu ce drept? Am gresit si ma caiesc amarnic. Lupt sa ma iert pe mine, si sa obtin si iertarea lui dar si a bunulul Dumnezeu. Sa-i spui ca sunt bine, atat cat se poate. Si ca-i doresc tot binele de pe Pamant, alaturi de cei dragi lui.Craciun fericit ii doresc si implinirea tuturor dorintelor!
Te iubesc Mos Craciun, sa fii bun si puternic. Te asteapta un drum lung.Dar stiu cate zambete de bucurie te asteapta.Sa nu ne uiti nicicand! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu